31 maart 2012

Washington en Collins Avenue

Na het bezoek aan het Holocaust Memorial Monument (zie verslag hieronder) zijn we een eind gaan wandelen, via Washington Avenue zuidelijk en terug via Collins Avenue. We zijn even binnen geweest bij de Love/Hate tattoe studio van de tv-serie Miami Ink. Het zag er kleiner uit dan op tv maar dat schijnt nu eenmaal zo te zijn met 'decors'. Er zaten verschillende mensen te wachten op hun eeuwige 'stempel' en later op de dag zien we zowaar nog een klant lopen die klaar is, compleet met verband.
We maken wat foto's van leuke Art Deco gebouwen en trekken de conclusie dat het vandaag erg warm is, soort broeierig of benauwd.
Net zoals gisteren eten we iets bij Finnegan's Way, het is gewoon erg lekker en goedkoop én aan Ocean Drive. En de muziek staat er op een normaal volume wat niet alleen prettig is maar ook opvallend want de meeste restaurants boemen en bonken er behoorlijk op los.

We besluiten om na de maaltijd terug te gaan naar het appartement, ik ben moe en wil even slapen. Cheriette kan dan mijn notebook gebruiken want dat is de enige die het doet met breedbandkabeltje.
Als we terug zijn sluiten we de hele boel aan, boeken kaartjes voor de film vanavond om 21.40 uur en dan ga ik plat. Inmiddels is het gaan onweren en regenen ... ja, U leest het goed! Regen!
Dit alles duurt een uurtje en als ik om 17.30 u wakker word schijnt de zon weer als een gek binnen en weet ik meteen weer waar ik ben: Sobe Miami.
Nog even en de regen zal langdurig en kouder zijn ... vrees ik ...











1 opmerking:

  1. Mensen genieten , maar er waren ook mensen die destijds gingen schieten.Dat eerste moet volgens mij altijd de bedoeling zijn.CB

    BeantwoordenVerwijderen